גבאי כמעט הציל את נתניהו: חברי הסיעה בלמו את ההצטרפות

איתי גדסי No Comments on גבאי כמעט הציל את נתניהו: חברי הסיעה בלמו את ההצטרפות

נתניהו הציע לעבודה את תיק האוצר ועוד שלושה תיקים, גניזת חוקי החסינות וההתגברות. גבאי שקל את העניין והתייעץ בשעות האחרונות עם חבריו | יחמוביץ: אני מתרה בכל אדם ממפלגתי שעולה בדעתו לגזור קופון מהרס המפלגה ולהצטרף לממשלת השחיתות של נתניהו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר החשיפה הדרמטית של עמית סגל על המשא ומתן הנמרץ בין העבודה לליכוד במהלכו נתניהו הציע לעבודה את תיק האוצר ועוד שלושה תיקים, גניזת חוקי החסינות וההתגברות. גבאי שקל את העניין והתייעץ בשעות האחרונות עם חבריו לסיעה ולאחר כך הוחלט להשיב בשלילה לראש הממשלה. כזכור גברי התחייב כי לא יישב בממשלתו של נתניהו אך לאור מצבו הפוליטי הוא שקל את העניין ברצינות.

יו"ר העבודה ח"כ אבי גבאי כתב לאחר התשובה השלילית שהעביר לנתניהו: במהלך החודש האחרון מפלגת העבודה קיבלה מספר הצעות להשתלב בממשלה.

ההצעה האחרונה מאמש כללה התחייבות לחבילת צעדים לשמירה על הדמוקרטיה, לרבות ביטול חקיקת פסקת ההתגברות, החסינות, חוקים פרסונלים ועוד. חברי הסיעה דנו בהצעה והחלטנו שלא לקבל את ההצעה. עמדתנו נותרה שאין מקום לבחירות נוספות ועל הנשיא לתת את המנדט להרכבת הממשלה לחבר הכנסת בני גנץ.

ח"כ שלי יחמוביץ הגיבה למהלך: "אני מתרה בכל אדם ממפלגתי שעולה בדעתו לגזור קופון מהרס המפלגה ולהצטרף לממשלת השחיתות של נתניהו, שהוא ישלם על כך מחיר כבד. עוד מעט נואמת במליאה ואתייחס לזה."

עמיר פרץ הגיב גם הוא: "לא אנחנו נהיה גלגל ההצלה של נתניהו. לא נכנס ולא נשב בממשלתו. כל אפשרות אחרת היא הפרה של כל מה שהבטחנו לציבור. מה שהבטחנו נקיים".



0 תגובות